Boende Rom sökes!! - Forum

2005-10-13 11:08   Ana
Hej! Jag är en 20-årig tjej som ska åka till Rom i mitten av Januari och studera på Istituto Europeo di Design i ett år. Jag söker nu lägenhet där för ett år framåt eller fram till sommaren. Jag delar gärna lägenhet med någon. Hör av er om ni vet något!

Ang: Boende Rom sökes!!
2005-10-18 00:08   Carro
Hejsan! Åker ner till rom den 20:e november för att bo där i ett halvår. Tänkte kolla om du hittat några bra tips om boende, för jag letar för fullt. Har boende i en månad men söker rum för januari till maj. Hör gärna av dig om du vet någonting, så återkommer jag med tips. MVH Carro

Ang: Boende Rom sökes!!
2005-10-18 12:48   elize
hej hej Ska flytta till rom efter nyår och undrar bara hur du fixade lägenheten? Själv har jag fått uppfattningen om att det är bäst och lättast att hitta en när man väl kommer dit. Kan väl maila till ezile@hotmail.com ci sentiamo..elize

Ang: Boende Rom sökes!!
2005-10-25 09:43   Ana
Jag har alltså inte hittat en lägenhet, utan söker en fortfarande. Jag hör av mig om jag hittar någon eller hittar ett bra sätt att få tag på en lägenhet. Ni får gärna maila mig om ni hör något också!

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀