Boende i Paris sökes. - Forum

2005-07-09 12:55   Pernilla
Hej! Vi är tre trevliga studenter som planerar att läsa franska i Paris denna hösttermin och eventuellt stanna hela läsåret. Vi söker boende för hela eller delar av denna tid. Allt för en hyra på max 1400 euro/månaden är intressant. Om du har idéer om boendealternativ endast för en av oss, ex. rum i lägenhet är detta också varmt välkommet. Alla tips om vart vi kan vända oss angående detta mottages tacksamt! Vi tänker läsa intensivkursen i Franska vid Sorbonne med start 30/9. Det vore även trevligt att komma i kontakt med andra som ska läsa samma sak eller under samma period! Tveka inte att höra av er till adressen pernilla.lundmark@spray.se. Tack på förhand! Pernilla, Adrianna och Anders

Hej!
2005-08-08 21:53   Jenny von Essen
Hej! Vi e oxå tre som ska åka till Paris i höst, min pojkvän och jag var där i våras och nu ska oxå en kompis till mig följa med. Vi letar lägenhet för fullt, precis som ni. E ni intresserade av att dela lägenhet? För det finns många stora lägenheter i fina områden för runt 1800-2500 E/månaden vilket blir relativt billigt om man delar de på 6! Tänk på saken och hör av Er till mig! Mvh/ Jenny, Mari och Mirza

Boende
2005-08-09 09:24   Pernilla
Hej Jenny! Det har redan ordnat sig med boenede för vår del. Lycka till med ert fortsatta letande! //Pernilla

Hej!
2005-08-09 21:28   Jenny von Essen
Ok! Hoppas att ni får en bra tid där nere! Mvh/ Jenny

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀