Boende i Paris - Forum

2005-09-28 10:59   ceciliana
Hejsan! Åker till Paris i november för att stanna i 6 månader och söker därför boende omgående. Kan tänka mig både rum och att dela. Hör gärna av er!! mvh Cecilia ceeafrika@hotmail.com

Ang: Boende i Paris
2005-10-01 15:21   Lina
Hej Cecilia! Jag ska inte till Paris i november men i Januari, och läsa franska i ca 3mån. Jag söker också någon eller några (helst svenskar) att dela boende med. (Det finns att hyra genom Språkskolan men är så dyra för att ligga så långt ifrån stan...) Det finns många bar hemsidor med billiga studentrum (för en eller flera), men har de inte i huvet nu. Men hör gärna av dig! Jag heter Lina o är 19 år. (lina_josefsson@hotmail.com)

Ang: Boende i Paris
2005-10-02 14:59   Amanda Ullman-Hammer
Hej Cecilia. Jag heter Amanda, kommer från Malmö är 19 år och har precis återvänt till Sverige efter två månader i La Baule på franska västkusten. När jag packat om mina resväskor så beger jag mig till Paris i mitten på oktober. Där ska jag försöka att hitta jobb och dela lägenhet med tre vänner. Problemet är att lägenheten är alldeles för liten för alla fyra och i början på november borde jag nog ha hittat något annat... Skulle vara intresserad av att dela med någon för att kunna bo mer centralt. Min mail är amanda_uh@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀