Boende i Montpellier - Forum
2007-11-09 12:23
Ylva Mattiasson
Svensk-Fransk familj hyr ut 3 rum i nybyggd villa med pool. 15-22 kvm fullt möblerade med egen ingång, kitchenette och badrum. Centralt beläget med närhet till buss, tram, park, mataffär, universitet och Montpellier city center. €400-480/mån (inklusive el, vatten och internet wi-fi).
Kontakta Ylva Mattiasson på 0033 467 474 451 (hem) eller 0033 629 771 802 (mobil)
ylva_mattiasson@yahoo.se
Hyra rum i sommar
2007-11-22 16:46
Redigerat på begäran
Hej Ylva!
Mitt namn är (redigerat på begäran) och jag skriver beträffande din annons om att hyra rum i Montpellier. Jag är nämligen intresserad av att hyra ett rum hos er juni-oktober 2008 om det finns något ledigt.
För tillfället bor jag i Berlin och läser tyska, här ska jag också göra praktik i en månad hos en reklambyrå. I sverige studerar jag på Designhögskolan i Göteborg och kommer att åka till Zürich som utbytesstudent i februari. Nästa höst planerar jag att åka till Paris som utbytesstudent och har då planer på att läsa franska i Montpellier under sommaren.
Om ni är intresserade kan jag skriva och berätta mer om mig själv!
Mvh
Intresserad av tråden: Boende i Montpellier? Registrera din mailadress så får du information när någon lagt in ett nytt inlägg i tråden.
Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få inspiration och hjälp inför ditt utbildningsval!
Logga in