Bo/dela lägenhet i London VT-06. - Forum

2005-07-27 08:55   Beccis
Hej! Söker efter en ledig billig lägenhet/lya ibörjan av -06, som man delar med andra eller om någon är intresserad av att dela, för att hålla ner kostnaderna i London. Ska iväg och läsa engelska på Central London/ Hampstead plus förhoppningsvis kunna njuta av storstadslivet i London i ca 4mån! Jag vet att det är många som åka, så hör av er, öppen för förslag! Mvh Becca. bara_becca@hotmail.com

Boende i London
2005-08-02 12:50   TK
Hej! Såg ditt inlägg på studentum. Mitt namn är Tommy Kullberg och jag driver ett företag i London kallat LondonfindA. Vi förser bla studenter med bra och billigt boende i London. Alla våra fastigheter har tillgång till internet och kabel-TV. Priserna varier beroende på var i London och med hur många du vill dela med. Våra priser är mycket fördelaktiga. Intresserar detta dig kontakta mig på 0044 7834 76 46 26 eller email, du kan också nå mig mitt svenska tel nr från 4/8 - 9/8 0705 25 60 52. Mvh Tommy

boende i london
2005-08-10 20:00   Hanna
hejsan! såg ditt svar på och blev lite intresserad. Jag och en kompis ska åka till london i september för att jobba. Vad ligger hyran på? Vi vill bo så centralt som möjligt och vi kan tänka oss att dela med i stort sett hur många som helst. Är hyreskontraktet bindande på tid? behöver man lägga disposition? hälsningar Hanna

angående boende i london
2005-08-14 21:39   Lelle
Rum i London brukar bindas på 6 månader, och räkna absolut med att lägga minst en månads hyra i deposition, en grundregel i london är ca 100 pund per vecka i hyra, delar man rum blir det billigare. Faxa till Svenska kyrkan i London och be dem sätta upp en annons där ni söker boende, ett tips skriv tydligt och inte plotter.. håll er till fakta! Lycka till

boende i London
2005-08-14 21:47   Lena
Hej! sök rum på svenska kyrkan, faxa dit och be dem sätta upp din ansökan där! Räkna med 100 pund per vecka om ni inte delar rum för då blir det billigare.Räkna också med att lägga en månads hyra i deposition.Ofta skriver man kontrakt på 6 månadet. Glöm inte att skriva avtal och ta kvitton på betald hyra. Gör inte som många svenskar och bosätt er i dyra grupp boenden som företag hyr ut! Kolla på nätet/ Lycka till

Boende i London
2005-08-15 13:35   TK
Hej! Vi kan erbjuda boende i centrala London, 10-15 min promenad till Oxford Street, i ett område som många svenskar trivs i och bor. Området har när till tunnelbana, affärer, restauranger, pubar osv. I detta området finns för övrigt en svensk restaurang, affär, pub osv. Rummen vi kan erbjuda kostar £80 i veckan och då ingår alla räkningar och dessutom bredbands uppkoppling med dator och kabel-TV. Lägenheterna är fullt möblerade och i köket finns all utrustning inkl tvättmaskin, mikro, kyl, frys osv. Låter detta intressant hör av er inom kort, då många studenter kommer till nu i augusti varpå våra lägenheter fylls snabbt. Mvh Tommy

Ang: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2005-09-13 10:51   Susanne
Hej! Jag letar efter boende i London från första veckan i oktober. Vill helst ha ett eget rum i zon 1. Jag ska studera på London Metropolitan University. Har du någonting intressant att erbjuda? Skicka gärna svar till min mailadress susannecollin@hotmail.com Med vänlig hälsning Susanne Collin

Ang: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2006-07-07 13:54   valter
Hej, ska plugga i London frå Oktober och vill dela ett rum med nån. Ska pendla fram och tillbacka till Göteborg och vill inte ha eget rum. snälla ger mig nån pris förslag. hälls. Valter

Ang: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2006-07-07 14:01   valter
Hej Jag ska också plugga i London från oktober( south banks university), jag har bott i London förut och pluggat där. Jag är intresserad att dela rum/lägenhet. jag vill pendla ganska mycket till göteborg och vill därför leva så billigt som möljgt. du kan svar på min email: Valterfial@hotmail.com

Ang: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2006-07-14 16:18   Clara
hej! Jag kommer att flytta till london i oktober. Jag vill gärna dela på en lägenhet i London, den behöver inte vara jättecentral bara den är hyfsat fräsch och ligger i närheten av en tunnelbanestation. Jag åker för att lära känna en ny kultur och få lite utlandserfarenhet, London är en häftig stad som garanterar roligheter. Vill därför dela lägenhet med några sociala och glada människor. Hör gärna av er till min mejl. Med vänliga hälsningar Clara

Ang: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2007-02-24 16:52   liene
hej! är detta erbjudande fortfarande möjligt? isf, hör av dig till mig snarast! jag är VÄLDIGT intresserad! jag kommer vara i London from augusti 07 till juni 08 Mvh/ Liene

RE: Ang: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2009-08-09 19:28   mare
Hej! Jag är en 28-årig tjej från Skåne som ska rymma till London i okt och stanna i ca 2 månader för ett trevligt miljöombyte. Jag söker någon eller några att dela ett hem med gärna centralt. Är ni liksom jag sociala, glada och nyfikna på London så hör av er!! MVH Mare

RE: Ang: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2009-08-28 13:13   DO
Hej Jag såg erbjudande och är mycket intresserad.Jag undrar dock om detta fortfarande är aktuellt. Om ja, så kan du kontakta mig på mailet chahinda@hotmail.com. MVH Dina

RE: Ang: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2009-10-15 19:50   Dela lägenhet London
Hej! Jag ska snart flytta till London på heltid för att jobba...nu letar jag efter någon som vill dela lägenhet ganska centralt. Malin

RE: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2009-10-20 15:03   mare
Oj vad kul...har du hittat boende än och vet när flyttlasset är igång? /Mare

RE: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2010-04-09 09:44   Susy
Är du kvar även i år med din verksamhet? Behöver rent och trevligt rum i bra område i närheten av Metropolitan University. Kan du annars tipsa om annat pålitligt företag? Mvh Susanne Hägg

RE: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2010-04-21 21:56   Frida
Hej! Vi har en plats ledig i en lägenhet, väldigt centralt i London. Om du är intresserad får du gärna skriva till min mejl: heltfelchoklad@hotmail.com Mvh Frida

RE: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2010-09-23 02:18   Bostadslös

Hej Tommy.
Jag såg Din annons nu när jag letar förtvivlat efter ett boende åt min dotter och hennes kamrat. De var lovade en lägenhet i London, tom betalat deposition, men när de kom dit (härifrån Sverige) sa han bara att de inte kunde få lägenheten. Han hade då fått alla deras bankdokument, kopior på pass, intyg ifrån arbetsgivare och 3 månaders kontoutdrag som han begärde. Allt var perfekt, sen säger han bara nej. Nu har de ingenstans att bo. De ska arbeta (heltid) resp studera (heltid).De har nu bott på hostel en vecka, men måste få tag på ett mer permanent boende. De ska stanna i 6 månader i London. De är båda 23 år och mycket skötsamma. Snälla om Ni vet någonstans man kan få hyra ett rum eller en lägenhet så hör av Er omedelbart. Det är katastrof läge.
Hälsningar Kerstin.


RE: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2010-12-07 00:45   anna-maria

Hej, jag blev glad då jag såg annonsen då vi har kämpat i snart en månad:
Önskas lägenhet centralt läge drömmen :South Kensington, eller Nottinghill.
Vi är nu realistiska och söker en lägenhet där vi 2 tjejer kan dela.
Vi är positiva att dela med 1 eller andra 2 till.
vi är 19 år, har avslutat gymnasiet och studier i engelsak. Nu ska vi jobba sex månader och ta ett antal prov. Vi har levt på internat så vi an fungera bra även i ett gruppboende.
Vi är öppna för realistiska erbjudande och vill flytta nuuuuuuuuu och gära sex månade.
pris fledxibelt
Tackam för svar mvh,

Anna / för MG


RE: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2012-07-14 10:39   Sara Eriksson

Hej Är det fortfarande möjligt att hyra rum hos dig? Vi är ett par från Karlstad som tänkte bosätta oss i London i 4-6 mån. Vi tänker anlända i mitten av september.


RE: Bo/dela lägenhet i London VT-06.
2018-10-09 13:07   marie

hej

Jag vill ha ett rum eller en lägenhet att dela när paddington
hör av er

mvh
Marie


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀