Barcelona! Studentrum och lägenheter uthyres - Forum

2004-12-14 19:20   Linda
Hej. Om du planerar att åka till Barcelona vill jag passa på att erbjuda min lägenhet som jag hyra ut i Barcelona. Man kan hyra hela lägenheten eller endast ett rum. Lägenheten finns listad hos en svensk förmedlare och deras webbsida är www.barcelonagruppen.se På webbsidan finns även information om det mesta man kan tänkas behöva i staden, allt ifrån svenska tandläkare till de bästa restaurangerna. Som sagt var, kolla deras webbsida för vidare information! www.barcelonagruppen.se Mvh Linda Ullman

Hej!
2005-07-07 09:41   ida
Hej!Jag är intresserad av din lägenhet!Jag kommer till barcelona den 20 september! Hur stor är den och vad kostar den per månad? MVH Ida lang

hej!
2005-07-25 21:47   Sara
Hej! Om ditt erbjudande om lägenheten finns kvar så är jag och tre vänner till mig väldigt intresserade. Vi tänkte åka ner runt den tionde september och stanna ett längre tag. Med hopp om svar. Mvh Sara

Lägenhet Barcelona
2005-08-15 09:33   Emma Hansson
Hej! Jag och min kompis Hanna åker ner till Barcelona för att träna taekwondo 6-19 september. Har du nåt rum till oss då? Kostnad? Läge? kök? tvättmaskin? mm? Tacksam för svar! Mvh EMMA 0739037722

Ang: Barcelona! Studentrum och lägenheter uthyres
2007-01-02 08:26   Jessica
Hej Linda, Vi är tre tjejer som ska åka ner omgående, tänkt den 9 januari men vi kanske får skjuta lite på det. Är lägenheten ledig? månads hyra? Hör av dig så fort du kan. Tack på förhand. God fortsättning Med vänliga hälsningar Jessica jessiehedberg@hotmail.com

RE: Barcelona! Studentrum och lägenheter uthyres
2011-07-21 11:35   Marica Andersson

Hej jag ska flytta ner till barcelona nu i slutet av augusti och ska stanna där ett tag. Jag är intresserad av att hyra ett rum. Finns det något ledigt? Och vad ligger månads hyran på? Hoppas på svar från dig.

Mvh
Marica


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀