BARCELONA JAN - 05 - Forum

2004-10-11 19:17   Jane
Hejsan Jag ska plugga spanska i Barcelona januari -05 men jag tycker att det är en djungel med skolor, samt väldigt svårt att få tag i boende skulle helst vilja dela med någon, undrar om det är någon fler ifrån Sverige som har funderingar att plugga i Barcelona då? Så kanske man kan dela lägenhet. Är det någon skola som ni kan tipsa varmt om? Mvh Jane

re: BARCELONA JAN - 05
2004-10-20 23:39   Maria TERESA
Si necesitas vivir en el centro de Barcelona con otros jovenes estudiantes. Enviame un mensaje y te ampliare la informacion. Saludos Mayte

re: BARCELONA JAN - 05
2004-11-02 18:36   jessica
hola mMaria Teresa! yo quisiera ir a barcelona y estudiar mas espanol, vivo por el momento en suecia pero pensaba ir me el ano 2005 en etste termin que viene estoy muy interesada de saber mas de barcelona y quisiera vivir en el centro de barcelona si tu me puedes ayudar me con vivienda fuero muy bien. saludos Jessica

re: BARCELONA JAN - 05
2004-11-17 15:13   Natalie
Hej jag har också funderat på samma sak. Mitt nr är 0739894164. Hör gärna av dig. Kollar inte min mail så mkt. ring helre

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀