Barcelona! - Forum

2005-03-30 16:49   julia
Jag är en tjej på 21 år som är väldigt sugen på att åka till barcelona och plugga i ca 13 veckor. Vore skoj med sällskap, kille eller tjej! Hade väll tänkt att jag ska åka slutet av augusti. Intresserad? Maila!

re: Barcelona!
2005-04-01 12:00   Annika
Hejsan Julia, Jag sag ditt inlägg om att du planerar att aka till Barcelona, vad härligt! Jag befinner mig redan i Barcelona, med du far gärna kontakta mig när du kommer hit! Sedan är det även sa att jag har rum för uthyrning här i staden. Later detta intressant? Hör av dig till hejsanhej123@hotmail.com Hasta luego! Vänligen, Annika

ska också till barcelona
2005-05-19 20:57   sabina
hej! ska ta studenten nu och har oxå planerat att åka till barcelona i höst. tänkte åka runt 20 augusti och komma hem till jul, är ju kul att höra att det finns chans att stöta på lite svenskar där nere i alla fall. tänkte höra med dig om du lyckats fixa nått bra boende och i så fall har några tips om detta.. mvh sabina

Hej!
2005-05-22 15:11   Julia
Hej! Vad kul att höra att det är flera än jag som ska åka! Har fått lite tips om boende och det bästa tror jag är att fixa det själv. Alltså inte genom skolan. Vilket skola tänkte du gå på? Du kan väl maila mig på julialaband@hotmail.com så ska jag ge dig en mail adress till några som är därnere som kan hjälpa dig med boende. Ha det! julia

Jobb?
2005-08-08 14:30   Andreas Lindblad
Tjena Julia! Jag heter Andreas Lindblad och jag ansvarar för den svenska avdelningen på ett spanskt företag som heter Connecta (www.connectacc.com). Connecta sysslar med Kundtjänst och telemarketing, i huvudsak mot den spanska marknaden. Nu ska vi expandera den svenska verksamheten, dvs vi söker folk som är intresserade av att bo i Barcelona och arbeta med telemarketing, man ringer till Sverige! Det här arbetet är perfekt om man vill kombinera arbete med studier eller nöjen, då vi har en del tjänster som bara är 4 timmar per dag. Låter det intressant? Maila till andreas-lindblad@spray.se Mvh Andreas Lindblad

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀