Barcelona - Forum

2006-04-02 00:39   Carro
Jag ska till Barcelona nu i höst.. nån mer som tänkt samma sak? : )

Ang: Barcelona
2006-04-23 11:26   dl
hej jag tänkte åka dit.hur länge är du där?

Ang: Barcelona
2006-04-23 20:15   Carro
Hej! jag tänkte vara där under 13 veckor för att studera spanska, sen stanna kvar om jag får jobb där. själv då, vad har du tänkt?

Ang: Barcelona
2006-04-28 15:36   Martin
hej Carro!! jag tänkte åka till barcelona i juni/ juli och stanna där så länge jag trivs! har du fått tag i ngt boende än? du får gärna höra av dig till mig! MVH martin mail: martin_lomma@hotmail.com

Ang: Barcelona
2006-04-29 17:21   Carro
hej martin! jaha, låter bra. ska du bara leva livet där eller ska du plugga/jobba? ne jag har inte fått tag i ngt boende än, hoppas på att nån språkförmedling ska hjälpa mig med det till o börja med. sen kan man ju flytta till ngt billigare o bättre ställe. själv då?

Ang: Barcelona
2006-05-03 12:18   Tessi
Hej!! Jag ska oxå åka till Barcelona 13 veckor, för att plugga spanska..Vad ska du göra där?! När ska du åka?! Ha det fint! Tessi!

Ang: Barcelona
2006-05-03 15:32   Martin
Tänkte söka jobb som fanken när jag kommer ner!! :) Har ett rum på g i ett kollektiv och det rummet ska jag dela med en annan!! Tänkte börja med det o sen söka mig till ngt annat kanske!! Det löser sig säkert!

Ang: Barcelona
2006-05-04 16:54   carro
Hey Tessi! Vad kul.. vi har ju typ samma planer.. tänkte me dra till barcelona i augusti för att plugga spanska i 13 veckor!.. : ) vilken skola ska du välja?

Ang: Barcelona
2006-05-15 20:39   Jennie
Hej carro! Jag ska oxå till barcelona i augusti med en kompis och plugga spanska i 13 v. Vilken skola ska du gå på? Har du nåt boende än? Vi ska gå på International House. Har boende av skolan i 1 månad men ska försöka fixa nåt annat sen. Lycka till!

Ang: Barcelona
2006-05-17 17:03   Carro
Tja Jennie! Vad roligt att du lyckades få med en kompis också! : ) Jahaa,,jag ska nog välja skolan Don Qujiote .. o låta skolan fixa boendet en månad o därefter hitta några som vill flytta tillsammans med mig för att få det billigare o bättre .. Vilken språkförmedling har du bokat resan genom?

Ang: Barcelona
2006-05-18 21:08   Jennie
Tja! Ja det va faktiskt hon som frågade mej om vi skulle åka:) men jag har alltid velat åka dit så det ska bli jättekul..Ok du gör som oss och hoppas på å hitta nåt billigt. Vi kanske ska slå oss ihop sen?:) Vi åker med Språkpunkten, du då?

Ang: Barcelona
2006-05-28 22:26   Carro
låter bara bra! jaa absolut, det kanske vi kan göra juu. ne jag har inte bokat resa ännu. ska ta det sen när jag vet när jag kan åka .. när jag inte har annat som håller mig kvar i sverige! var språkpunkten nåt bra eller? bra priser o bra hjälp med allt?

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀