Visa studentum.se som: Mobil

Whitehouse och RMIT - Forum

2010-12-07 21:51   Emma

Hej, jag har sökt till RMIT i Melbourne och Whithouse Institute of design i Sydney. Finns det någon som har studerat på någon utav skolorna och har lite att berätta om dem?

RE: Whitehouse och RMIT
2011-01-10 18:13   Chris

HEj!
Har du bestämt dig än för vart du vill plugga?? Jag ska till sydney och plugga i 1 år på CATC school. Starten är den 14e februari och håller just på att boka flyg och leta boende. Om du ska till sydney skulle vi kunna åka tillsammans, eventuellt söka boende ihop?? Vet inte vart någonstans du ligger i din planering. men värt att kolla! Hör av dig!
Vänligen chris

RE: Whitehouse och RMIT
2011-02-21 10:40   Emma

Hej Chris,

jag ar faktiskt redan har i Sydney! Skulle garna motas upp om du ar pa plats! Har boende for ett kort tag men letar garna efter ngt nytt ihop sen. Skicka garna mail till mig, emma.haws@hotmail.com.

Vanligen,

Emma

Recensionspolicy

recensionspolicy studentum.se

Vill du lämna en recension om en skola eller en utbildning på studentum.se? Kul! Då bidrar du med att hjälpa andra att hitta den utbildning som passar dem bäst. Läs gärna vår recensionspolicy om hur vi godkänner och publicerar recensioner.

Ladda ner recensionspolicyn här!

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få inspiration och hjälp inför ditt utbildningsval!
Logga in