Warszawa - läkarutbildning - Forum

2006-03-22 18:07   Michael
Hej! Jag är 20 år och tänker plugga till läkare vid Medical University of Warsaw. Vet ni kanske något mer hur det är att plugga till läkare i Polens huvudstad? Är det några fler som planerar att börja sina läkarstudier HT 2006? MVH Micke

Ang: Warszawa - läkarutbildning
2006-03-31 02:27   Zhilvan
Tjena Micke! jag har kollat alla möjliga läkarutbildningar i Polen. Men den jag kollat in mest är nog i Warzava eller Bialystok. Jag har en kompis som pluggar i Warzava just nu. Sedan ska en annan kompis åka dit ner nästa år. Så vi får se hur det blir med mig. =) Läkarutbildning är inte lätta grejer. Tänk dig efter innan du söker. Lycka till

Ang: Warszawa - läkarutbildning
2006-04-01 00:06   michael
jag är medveten att läkarutbildningen i polen är mycket intensiv. Just nu pluggar jag till apotekare och den här linjen är också mycket krävande man känner ganska stort press. Hör av dig om du bestämmer dig att komma till Warszawa! Lycka till!

Ang: Warszawa - läkarutbildning
2006-04-04 18:37   ff
hej du.. ska oxå söka till warzawa..vart pluggar till apotekare, jag pluggar oxå till apotekare i uppsala....ska skicka in mina papper nästa vecka typ....

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀