Volontär i Quito, Ecuador - Forum

2006-06-27 21:11   Isa
Hej! I oktober åker jag till Ecuador för att jobba som volontär i åtta veckor. Jag vet inte exakt vilket projekt jag hamnar på än, men jag kommer iaf att jobba med barn. E det nån som varit eller ska dit, eller gjort nåt liknande nån annanstans? Skulle vara kul att få kontakt med någon med liknande planer, och utbyta lite tankar... hör av er isf! Kram

Ang: Volontär i Quito, Ecuador
2006-07-10 16:14   marie
hejhej! ville bara fråga vad det kostar att åka som volontär till Ecuador?

Ang: Volontär i Quito, Ecuador
2006-07-28 12:40   volontär
Hej Jag heter Emma-Clara! jag är också intresserad av att åka som volontär till sydamerika eller centralamerika. Jag är även intresserad av att jobba med barn och hade tänkt att faktiskt åka ca 8 veckor. Jag har kollat en hel del på internet efter olika organisationer, men jag har inte bestämt mig för någon ännu. Vilken organisation åker du med? Hur mycket kostar det för dig? Mvh "din volontär kollega"

Ang: Volontär i Quito, Ecuador
2006-07-31 17:38   Isa
Hej! Jag åker med en brittisk organisation som heter i-to-i (www.i-to-i.com). Jag bokade via Kilroy, men nu i efterhand vet jag att jag lika gärna kunnat boka direkt till i-to-i. Det kostade ungefär 22000 för projektet, och då ingår mat, boende, försäkring och en tefl-kurs som man gör online. Flyget fick jag boka själv. Vilket land är det du tänkt åka till? Ska du också åka nu i höst?

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀