Vilken skola? - Forum

2010-03-30 10:43   Olivia och Diana
Hej, vi är 2 tjejer som går det tredje året på gymnasiet med inriktningen naturvetenskap. Vi tänker studera utomlands till läkare i Polen eller i ett annat EU-land och har lite funderingar angående vilka skolor som är bäst och om det finns några kontaktpersoner för just dem skolorna. Är det någon som studerar på en seriös och bra skola? Isf Vilken? och hur gjorde ni för att söka dit? Tack på förhand.

RE: Vilken skola?
2010-04-05 13:02   Emma
Hej Jag tillsammans med en vän har sökt via WWW.MEDICINSTUDIER.COM och kommer åka ner till Rumänien för att besöka Universiteten men behöver lite hjälp med att bli guidade i konstanta, då agenturen egentligen inte har något med denna universitet att göra! Vi blir guidade i targu murex och Cluj napocoa men that's it! Adda mig gärna på Emma_16@hotmail.com Tack i förhand

RE: Vilken skola?
2010-04-12 11:54   Mongoul
Jag och min bror kommer söka till Rumänska skolan i Cluj-Napoca. vi söker in höstterminen 2011 och kommer gå tandläkarutbildningen båda två. efter mycket forskning kring olika skolor så är den i Cluj helt klart bäst! även roligast uteliv ;)

RE: Vilken skola?
2010-05-02 15:13   MW
studera-medicin.se här finner ni info om många olika universitet inom EU och hur man söker till dem. Michael

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀