Veterinärutbildning i Cluj - Forum

2009-09-18 20:29   Gabbe
Tjenare, jag funderar på att söka till veterinär nästa termin, HT 10. O jag har försökt kolla runt o leta här och hittar inte riktigt de svar jag vill ha. Har även skickat till dem u cluj men inget svar än så ajg täntke passa påa tt fråga här lite. Vad krävs för att komma in där? För vad jag förstått så har de ökat kraven lite än innan då man bara sökte o kom in!? Nu ska man väl göra ett engelska test va? och vad krävs mer? biologi? kemi? eller bara 1 av dem. Saken är att jag inte har något av dem så det vore super om någon kunde svara så snabbt som möjligt, nån som vet så kan jag plugga till det nu under året! /Gabbe

RE: Veterinärutbildning i Cluj
2009-11-21 14:00   h
Hej Gabbe. Skicka dina svar till den har mailadressen och de kan ge dig ett bra svar. lakare@hotmail.co.uk

RE: Veterinärutbildning i Cluj
2010-01-01 16:55   seb,
Tjena, jag vill plugga till veterinär och tänkte göra det i rumänien där det går. Någon som vet vilka ställen? Någon som ska söka till veterinär nu till HT10 så kan vi åka tsm o träffa lärarstaben o skriva in oss etc etc? någon?

RE: Veterinärutbildning i Cluj
2010-02-02 17:17   gabbe
aa ska vi åka d lr?:P

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀