Veterinär i Litauen Kaunas - Forum

2012-01-08 20:36   Erik

Jag läser nu mitt sista år på gymnasiet (IB-Diploma) och har bestämt mig för att söka Veterinär utomlands då jag ser att chanserna är minimala för att komma in vid SLU och förövrigt har jag ju redan börjat internationellt utbildningsmässigt.
Jag har funderat på lite olika universitet, och hittat information om flertalet, men har fortfarande inte hittat någon större information om Veterinär utbildningen i Litauen.
Så den som har information angående denna utb är mer än välkommen att kontakta mig på "erik_svensson_93@hotmail.com"

OBS har redan hittat och läst allt som står på www.studin.se är mest ute efter någon som också tänkt söka ditt eller allra helst någon som redan pluggar där.

Erik


RE: Veterinär i Litauen Kaunas
2012-02-09 23:39   elvira

Jag pluggar i Litauen och känner personer som pluggar till veterinärer. Kolla in här: www.facebook.com/groups/134874043272658/. Det är en grupp på facebook för förra årets svenska grupp som åkte till Kaunas, där kan du fråga veterinärerna mer om hur de tycker utbildningen är :)


RE: Veterinär i Litauen Kaunas
2012-11-22 16:43   Erik
Jag sökte i våras, kom in och pluggar nu Veterinär här i Kaunas. Är det någon som är intresserad av utbildningen och har frågor så släng iväg ett e-mail till mig bara, så ska jag svara så gott jag kan. Min mail-adress ser ni ovan, i första inlägget :)

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀