UNGERN NÄSTA TERMIN - Forum

2007-03-05 16:30   sam
TJA! Vi e ett gäng som förmodligen åker till ungern för att plugga läkarlinjen nästa termin, DEBRECEN lr BUDAPEST!!! skulle va kul o få kontakt med fler som ska åt samma håll för att utbyta information o så...hör gärna av er här lr till sam.sh@bredband.net HA DE

Ang: UNGERN NÄSTA TERMIN
2007-03-09 08:13   arash
tjenna sam! Ja ska ocksa plugga i budapest nasta termin. For tillfallet pluggar ja pre med i budapest o har gjort de i snart ett halv ar. Jag alskar den har staden o dessutom e semmelweis ett kant universitet i varlden. Sarskilt bra o plugga har om man ska jobba i usa. Hur manga e ni som funderar pa att plugga har???

Ang: UNGERN NÄSTA TERMIN
2007-03-09 13:55   sam
tjena arash!! vi e för tillfället tre stycken...vi väger för o nackdelar mellan debrecen o budapest...OK!!! intressant o höra, va vetu om debrecen?? skare oxxå va bra?? men ta min mail så kan vi höras mer, vore grymt o få mer information- sånt e ovärdeligt=) sam.sh@bredband.net/ msn samiboy86@hotmail.com be omide didar// Sam

Ang: UNGERN NÄSTA TERMIN
2007-03-09 19:55   Attila Mag
Kö på Budapest, ingen snack om saken asså. Man måste leva under tiden som man plugga också. Budapest är vekligen toppen!

Ang: UNGERN NÄSTA TERMIN
2007-03-11 19:40   sam
okok!! låter grymt, får se vart man kommer in då!!! förresten behöver man naturbehörighet för studier i budapest lr kan man ta si in utan d??

Ang: UNGERN NÄSTA TERMIN
2007-04-03 23:29   Imane
Hej, Jag undrar hur ni har sökt till läkarlinjen i Ungern. Grejen är att ja har försökt med att skicka mail men får inga svar. Hur har ni gjort? skulle vara glad att få svar för jag vill gärna plugga där!

Ang: UNGERN NÄSTA TERMIN
2007-04-06 22:13   sam
tja! du söker via skolan du vill gå på...kan inte hemsidan utantill men dra in på debreccens sida...där ståre online app. form...fyll i o skicka...annars kan du föröska få tag på dr omer hamad, agent för bla sverige...i värsta fall fåru ringa dem men ja har lyckats få svar varje mail ja skickat...lycka till

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀