Ungern - Forum

2007-07-03 19:02   Hillevi
Hej. Jag har precis fått reda på att jag har kommit in i Pécs till hösten. Nu undrar jag om det är någon som vet om universiteten i Ungern tar in sina elever oberoende av varandra. Jag har nämligen ansökt till Budapest, Szeged och Pécs och vet inte om det är så att jag nu är struken från de andras applicationlists eftersom jag har blivit antagen till ett av universiteten. Har någon en aning om hur detta fungerar? Lilli

Ungern
2007-07-10 14:53   Anna
Hejsan! Universiteten tar in oberoende av varandra. Jag blev antagen till alla tre och antagningsbreven tycks komma i olika ordning till alla jag pratat med. Det dröjde även några veckor mellan beskeden från de tre universiteten. jag tycker du ska vänta och se innan du tackar ja till Pecs. MVH//Anna

Någon som oxå vill till USA och läsa?
2007-07-11 09:07   Angie
Heej! Undrar om det finns ng tjej över 20 år som funderar på att åka till USA och läsa engelska några månader. Någon som har varit där och kan rekomendera mig skolor,kurser,stad och allmän information om vad man ska tänka på innan man åker och när man är där.! Hör av er!

Ang: Ungern
2007-07-16 03:09   pecs
läser i pecs om du har några frågor om de..0735693259

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀