Targu Mures - Läkareutbildning - Forum

2011-09-08 23:03   ZM

Hej, är det någon som har sökt till Targu mures, läkareutbildning till höst 2011?

Jag undrar om ni har fått svar från de ännu och om hur ni kommer att åka ner dit för att fixa lägenhet och allt med csn?


RE: Targu Mures - Läkareutbildning
2011-09-11 19:45   Z

Hej ,
jag har också sökt till Targu Mures och väntar svar från universitetet . Har du fått svar ännu ? och har du planerat hur du ska åka ner ? .


RE: Targu Mures - Läkareutbildning
2011-09-16 18:43   Abdulkadir

Hej!

Jag har också sökt till läkarutbildningen i Targu Mures. Om ni har fått ert letter by acceptence så har de skrivit på sin hemsida att ni är välkomna på en intervju den 28-29:e september. Deras hemsida är umftgm.ro -> admissin 2011 -> interview informations. Där står det lite mer info.


RE: Targu Mures - Läkareutbildning
2011-09-18 16:51   Zarah

Jag har inte fått besked men jag ska åka ner dit ändå, jag flyger från Göteborg den 24 och lägenhet har jag faktiskt ingen aning om. Hur har du tänkt att göra?


RE: Targu Mures - Läkareutbildning
2011-09-19 19:13   zarah

Abdulkadir, Har du fått beskedet eller?


RE: Targu Mures - Läkareutbildning
2011-09-22 02:35   Abdulkadir

Hej!

Jag har blivit antagen och kom faktiskt till targu för två dagar sen, har träffat en annan kille som ska gå i samma klass också så det e bara å komma ner och sätta igång!


RE: Targu Mures - Läkareutbildning
2011-09-22 02:35   Abdulkadir

Hej!

Jag har blivit antagen och kom faktiskt till targu för två dagar sen, har träffat en annan kille som ska gå i samma klass också så det e bara å komma ner och sätta igång!


RE: Targu Mures - Läkareutbildning
2011-09-24 19:14   zarah

Roligt Abdulkadir, då blir vi klasskamrater om en vecka, var i Targu befinner du dig? Jag kom idag och har tänkt att gå och leta lägenheter imorgon men jag vet inte var jag ska börja? förslag på hur man söker lägenheter här


RE: Targu Mures - Läkareutbildning
2011-09-29 10:37   Abdulkadir

Hej!

Det bästa är att gå via de agenturer som finns inne stan eller söka via tidningen flash


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀