tar jedlinski 4000 eur for ansokan?? - Forum

2005-11-28 20:53   jag
Hej, jag laste lite langre ner (svar till Sal) att jedlinski tar 4000 eur for att hjalpa en soka till unviversiteten, var kan man hitta den informationen? det star ju inget pa deras hemsida. om man nu vill soka till Gdansk eller Wroclaw, ska man skicka dokumenten till skolan istallet? (for jag har redan skickat forsta lasten till jedlinski). man vill ju helst slippa onodiga kostnader, sa jag ar tacksam for vagledning... Tack!

Ang: tar jedlinski 4000 eur for ansokan??
2006-01-22 04:37   jim
varför inte gå in på deras hemsida, www.jedlinski.com och fråga... skicka mail, tror även det går att ringa.

Ang: tar jedlinski 4000 eur for ansokan??
2006-06-12 22:58   Neha
Man kan ej skicka ansökan direkt till Uni i Gdansk, alla ansökningar görs via jedlinski (3000 kr). Universitetet granskar dessa ansökningar. // Neha

RE: tar jedlinski 4000 eur for ansokan??
2011-04-11 20:40   johan

Jedlinski tar 3000 kr av dig för ansökan.
De tar även 4000 euro från universitet.
Du betalar 12000 euro första året.
Första årsavgiften betalar du in pengarna till ett konto i exceter england, barclays.
De behåller 4000 euro och för vidare 8000 euro.
Det här är inget de visar öppet, men så är det.
Räkna inte med någon hjälp från deras sida när du väl betalat avigften och kommit in.
Det skiter fullständigt i dig när de väl har fått sina pengar.
Det hela går inte ut på att utbilda läkare utan är en affärsvärksamhet.
Tänk på att du är skyldig nästan 200 000 kr efter första året och är fast.
Tänk igenom innan du söker. Det är väldigt många som ångrar sig, men det är försent för
de att hoppa av. De är skyldiga för mycket pengar och sitter fast.


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀