Tandläkarutbildning i szczecin i år! - Forum

2008-08-23 23:28   sabrina
Just nu är jag panikslagen eftersom den skolan jag har ansökt till fortfarande inte har skickat den viktiga Enrollment, dvs antagningsbeviset. Skolan är belägen i szczecin och heter pomeranian university. Jag undrar nu om det är försent att söka till andra ställen i Polen såsom Wrocklaw, för jag vill ha en säkrad plats i år och har ställt in mig på det.. Skulle uppskatta om någon gav mig råd eller tips! Hör av er snarast!!' mvh sabrina kan även kontaktas på: Sabrinakhaan@hotmail.com

RE: Tandläkarutbildning i szczecin i år!
2008-08-25 12:13   Obcy
Hej !! Har du sökt det engleska programmet eller det polska? MVH Amar

RE: Tandläkarutbildning i szczecin i år!
2008-08-29 12:56   Läkarstuderande vid PAM i Szczecin
Hej! Det är väldigt konstigt att du inte fått antagningsbesviset eftersom att skolan för förstaårs elevera börjar 1 sep. Du bör omgående ringa till Deans Office och fråga dem. Skicka inte ett mail eftersom att detta kommer att ta tid att få svar på. MVH

RE: Tandläkarutbildning i szczecin i år!
2008-08-29 16:29   sabrina
Hej ! Tack för hjälpen det löste sig med enrollment trots deras försening. Jag ska läsa det engelska programmet. Någon som går i den skolan som kan dela med sig lite av sin erfarenhet ? Hur är skolan egentligen, tentamen, dorms, m.m.? Tack så mycket, Uppskattar ! MVH Sabrina

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀