Szczecin nästa höst - Forum

2006-11-30 01:08   Julia
Har äntligen bestämt mig för att plugga till läkare i Szczecin 2007. Skulle va kul å hålla kontakten med fler som tänkt plugga där =) Så hör jättegärna av er! julcia_bergman@hotmail.com

Ang: Szczecin nästa höst
2006-12-07 00:25   Jesper Granath
Jag är en nykläckt student nere i sczcecin. Har pluggat i 3månader nu (inklusive förkurserna). Måste säga att jag trivs som en prins härnere! Kvaliteten på utbildningen är förvånansvärt bra. Förvänta er inte att ha så mycket fritid bara! Ni som undrar över hur det är att plugga här får gärna komma med frågor. Lycka till med sökandet. ;)

Ang: Szczecin nästa höst
2006-12-07 18:14   joohan
Hej! Hur ser det ut? Är det blodigt mycket pluggande? Jag vet en som pluggar medicin i Budapest, hon beskrev det som möjligt med ett helvete. Har du/ni någon fritid alls? Hur ser denna första terminen ut? Är det tentor hela tiden? Vilka ämnen läser ni? Jag antar att ni läser anatomi, men läser ni andra ämnen paraletllt, typ Kemi, Biologi, Fysik och liknande? Tacksam för svar! Lycka till fortsättningsvis!/Johan

Ang: Szczecin nästa höst
2006-12-09 22:22   Marina
hej,Jesper! kul att det funkar bra! hur löste du det med boende? bor du på studenthem eller privat? och det där med csn,hur mkt pengar får man över varje månad efter att man betalat för utbildningen. klarar man sig bra? är det bra att ha en bärbar dator med sig (funkar det med internet uppkoppling?) eller finns det gratis datasalar till studenter? ha det bra Marina

Ang: Szczecin nästa höst
2006-12-16 13:16   BM
hej, det skulle va väldigt schysst av dig å berätta hur man söker ditt.. å hur det egentlig är med utbildningen där,,,du som redan bestämmt dig för å plugga där vet säkert mycket mer än mig,,,,,,,,boende osv? tackaaarrr mvh/Bijan

Ang: Szczecin nästa höst
2006-12-16 13:44   BTP
vad skönt.........hur sökte du ? jag undrar om det var svårt å göra intagningsprovet osv? mhv/Bijan

Ang: Szczecin nästa höst