Szczecin boende - Forum

2009-06-06 22:21   ibra
Hej ska börja plugga i Pomeranian Med. Uni. i höst. Tänkte kolla om det finns nån som pluggar där eller ska plugga där, som kan ge mig information och tips om boendet där. Hur är standarden på studentlägenheterna egentligen, för som jag har läst det i andra forum verkar dem riktigt dåliga jämfört med andra polska skolors studentlägenheter. Är det då så att det är mycket bättre att fixa en egen lägenhet direkt istället för att vänta ett halvår eller år? Mvh // Ibra.

RE: Szczecin boende
2009-06-15 12:34   Chninou
Hej Ibra! Jag håller på med ansökningarna till universitetet nu. Väntar bara på läkarintyget sen så är allting fixat och redo att skickas. Tänkte om du kunde adda mig på msn för att bolla lite tankar om boende osv. chninou_88@hotmail.com

RE: Szczecin boende
2009-07-21 14:31   Calle
Tja. Ska också börja där till hösten. har varit ner där ett par gånger under det förra året. Angående boende kan jag rekomendera att hitta lägenhet. låt dig då inte luras av de "höga" hyresavgifterna. för ett normalsvenskt pris kan man bo riktigt fint.. vet dock att svenskarna har det lite snålare med pengar (iaf med det från csn) så om man letar lite extra kan man man få en helt okey lägenhet för ett myycket billigare pris :) lycka till.. syns

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀