Szcezcin - Läkare - Forum

2007-04-16 21:08   mH
Hej! Skulle någon som vart i eller pluggar i Szcezcin berätta lite om staden? Jag har inga planer på att åka dit och kolla dock har jag kommit in där och kommer troligtvis att börja plugga där hösten 07. Så någon som kan berätta lite om staden, trevlig? stor? Liten? kriminell? osv... Och mailadresser till sköna människor som också ska börja plugga där i höst uppskattas alltid ;) kan va kul å prata med några som sitter i (exakt) samma sits...

Ang: Szcezcin - Läkare
2007-04-23 12:01   Gustav
Hej! Jag har funderingar på och börja plugga till läkare i Szcecin till hösten men har inte riktigt bestämmt mig om jag ska plugga där eller i någon annan stad fin stad i öst! Men har två frågot till dig för valde du Szcecin och hur gick du till väga när du sökte in vore jätte tacksam för ett svar! Mvh Gustav

Ang: Szcezcin - Läkare
2007-04-23 21:06   HT
Hejsan! Har också sökt till Szcezcin nu till hösten men skulle vilja veta lite mer om staden! Vi kan ju höras via mail, här är min : hatice_k@hotmail.com Ha det bra!!

Ang: Szcezcin - Läkare
2007-04-24 12:26   mH
Hej Gustav! Jag valde Szcezcin på grund av att det verkar vara en bra stad och universitetet håller hög klass enligt de som studerrar där. Jag hade först tänkt att plugga i Warszawa men ändrade mig främst på grund av att det är dyrare där än i Szcezcin, men även på grund av att det är en relativt farlig stad. Titta på listan på vad som ska vara med i ansökan här på studentum. Sedan samlar du bara in alla dokument som behövs och skickar in till adressen som även den står här på studentum. För frågor kan du kontakta Britt som du ska skicka ansökan till och hennes mail adress står här på studentum under universitetet Szcezcin.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀