svar angaende antagning till danmark - Forum

2006-03-29 20:15   Malin
Jag har sokt till lakarutbildningen pa i Kopenhamn och undrar om nagon vet om man ska fa nagon sorts bekraftelse eller dyl? ar det kanske ngn annan som sokt och vet hur det gar till? ar lite nervos for att jag gjort ngt fel..., Tack pa forhand! , Malin

Ang: svar angaende antagning till danmark
2006-04-02 18:37   Helena
Hej! Jag har också sökt läkarutbildingen i Köpenhamn, men efter att ja hört hur illa dom behandlar svenskar där funderar ja på att ta Århus som första alternativ, men men, till din fråga, så får man en bekräftelse nu i början av april. och om du inte fyllt i ansökan korrekt eller om dom har några frågor så kontaktar dom dig. du får gärna skriva till mej; helenasletten@hotmail.com skulle va kul att ha kontakt med likasinnade, om vi nu hamnar på samma ställe=)

Ang: svar angaende antagning till danmark
2006-04-02 20:11   Mia
Jag har också sökt till Köpenhamn och har samma funderingar. Är jätteorolig att jag ska ha fyllt i något fel eller att den inte har kommit fram.. =/

Ang: svar angaende antagning till danmark
2006-04-18 11:20   carro
jag har också sökt till köpenhamn och är också orolig att jag har fyllt i allting fel. men jag har iaf fått en bekräftelse på min ansökan nu, så helt tokigt kan det ju inte ha blivit iaf..

Ang: svar angaende antagning till danmark
2006-05-07 21:47   johanna
jag har också söklt och fått en bekräftelse ung 1 månad efter ja sökte.. folkk som behöver komplettera med betyg har även fått besked om detta. har du fortfarande inte fått någon bekräftelse bör du nog vända dig till dët universitet du sökt MVH johanna

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀