Söker en resekompis till Gdansk :P - Forum

2010-08-24 10:48   Dr. Love

hej. söker en medresenär till Gdansk den 23:e september. Åker båt från Karlskrona till Gdynia. Skulle vara roligare och säkrare att åka tillsammans med någon.
Add mig lejlana_li@hotmail.com
Peace and love


RE: Söker en resekompis till Gdansk :P
2010-08-31 13:46   Dr. A

ska också till gdansk den 23:e. dock så tar jag flyget från skavsta e dock lite fundersam över när man bör åka. e 4 dagar för tidigt eller för sent???


RE: Söker en resekompis till Gdansk :P
2010-08-31 17:27   Lamees

Hej!
Har ni redan kommit in i Gdansk?


RE: Söker en resekompis till Gdansk :P
2010-09-02 13:38   dr. love

hej Lamees. ja, jag har redan kommit in. undrar du över något elr? skriv gärna här om du har frågor.


RE: Söker en resekompis till Gdansk :P
2010-09-06 12:18   Dr. F

Jag åker den 24:e från Skavsta och är också osäker på om man är tidigt eller sent ute. :)


RE: Söker en resekompis till Gdansk :P
2010-09-06 13:38   Lamees

Hej!
Vad roligt! :)

Jag vill gärna plugga till läkare i Polen, jag har Mvg på kemi A, biologi A, fysik A, jag läser B kurserna nu på gymnasiet men problemet är att jag inte har svensk medborgarskap :(

Jag har bott i Sverige i 3år nu och det är inte säkert att jag kan få lån från Csn under mina 6 åriga studier...

Men jag återkommer om jag har några frågor!
Hoppas att du hittar medresenär snart
lycka till...

Mvh
Lamees


RE: Söker en resekompis till Gdansk :P
2010-09-09 09:08   dr. love

hej Lamees. Jag har inte heller svensk medborgarskap. Jag har jobbat 2 år och sparat ihop pengarna.


RE: Söker en resekompis till Gdansk :P
2010-09-09 14:14   Lamees

Hej!

men du kom in ändå! va roligt!
jag trodde att man ska ha svensk medborgarskap!

Men ska du inte ta lån från CSN då? krävs det inte att man ha bott i Sverige minst i 5 år eller har svensk medborgarskap för att få lån från CSN?

Lamees


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀