SMC spring 2013 - Forum

2012-08-30 12:05   Emma

Hej! MItt namn är Emma och jag är 22 år gammal. Jag har precis blivit antagen till Santa monica College inför våren 2013. Jag kommer åka ner helt ensam men hoppas hitta någon/några i samma sitts. Vore så skönt att ha någon att leta boende osv tillsammans med! Jag ska endast plugga en termin, och mitt major är fashion merchandising. Hör gärna av er! Emmakallander@gmail.com


RE: SMC spring 2013
2012-08-30 20:25   Adina

Hej! Jag har också kommit in vt 2013, och jag ska också studera fashion merchandising:) hör av dig om du vill prata, adina.tunell@hotmail.com är min mail :)


RE: SMC spring 2013
2012-09-03 22:08   Madde

Hej! Du får gärna skicka iväg ett mail till mig så kan vi prata lite. Ska nämligen också till SMC till våren. Om det är någon annan här som läser, får ni också gärna skriva! :) /Madde Madelenejlundgren@hotmail.com


RE: SMC spring 2013
2012-12-11 02:35   marilene
Hejsan Jag har också kommit in på SMC Jag har skapat en grupp eller community som google kallar det, på googleplus där vi kan diskutera hitta resekamrater och lägenhetskompisar. Den heter Santa Monica College VT 2013

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀