SMC 2010 boende! - Forum

2009-11-05 09:23   Louise
En roomie sökes från januari 2010. Vi är tre tjejer på 20+ som söker en extra roommate. Två av oss går på SMC och en av oss studerar på FIDM. Vi bor för närvarande i Los Angeles, granne med The Grove och nära till Hollywood. Vi kommer att leta lägenhet i detta området, kallas "miracle mile". Vi tar oss till skolan med buss, men kommer skaffa bil till våren. Vi söker en seriös, men lättsam tjej på 20+ som är : RENLIG, social, partysugen, seriös med skolan, mogen, en skön tjej helt enkelt! Vi är lättsamma och softa brudar som är här för en utbildning men också för att leva livet. Maila mig! Mvh/ Louise

RE: SMC 2010 boende!
2009-11-10 17:30   jenny
Hej! Jag heter Jenny är 20 och ska börja plugga på SMC till vårterminen 2010. Det jag kunde läsa om vad ni söker passar mig perfekt och skulle jättegärna vilja veta mer om er och lägenheten ni tänkte flytta in i, hyra, storlek osv. Maila mig om ni vill veta mer om mig mitskoharding@hotmail.com Mvh Jenny

RE: SMC 2010 boende!
2009-12-26 00:05   Madde
post Hej! Bor för tillfället i Hollywood (brevid walk of fame) och studerar på SMC. Mina två tjejkompisar åker hem till sverige för gott snart, därför söker jag nu nya härliga tjejer att dela boende med! Är 22 år gammal tjej från Lund/Stockholm (jobbar på expressen i sthlm) tycker om det "vanliga" festa, hänga med kompisar, etc. etc. Äger en bil som man kan köpa in sig på! Hör av er ifall ni fortfarande letar efter en roomie! MVH/ Madeleine Holmbäck madeleineholmbaeck@hotmail.com 3103820903

RE: SMC 2010 boende!
2010-01-01 21:37   emelie
post Hej mitt namn ar Emelie ar 20 ar, jag ska ocksa plugga pa snata monica i janari 2010. jag vill garna hitta en roommate, hyrerna ar sa dyra har, har hittat en jatte fin lagenhet 10 min ifran skolan med ar for dyr. och nu ar det kriss maste verkligen hitta nagot bra, Jag bor just nu i long beach och letar lagenhet forfullt. Beskrivningen passar mig perfekt och jag skulle garna vilja prata med er. min email ar emelieviktoriaroth@hotmail.com

RE: SMC 2010 boende!
2010-03-30 22:34   Emma
post Hej! Nu vet jag att den här tråden är lite gammal, men tänkte ändå bara säga att jag söker roomate till hösten 2010 få jag ska börja på SMC och ni får gärna höra av er om ni skulle behöva en då:)Jag heter Emma Mårtensson, blir 19 i år och kommer från jönköping. kram! emma.martensson@live.se

RE: SMC 2010 boende!
2012-01-10 15:39   Felicia

Hej undrar om ni har platsen kvar?
Är jätte intresserad isf!
/Felicia


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀