Santa Monica, Intresseanmälan för Boende - Forum

2011-03-05 21:13   Santa Monica

Hej!

Erik heter jag, 19, snart 20 som bor i västra Sverige och jobbar just nu med handikappade på ett hem.
Funderat under ett år på om jag ska plugga ett till flera år i USA inom Marknadsföring/Handel eller något annat kul och har nog bestämt mig för Santa Monica!

Har hört att det löser sig bättre med att bo flera ihop, så lägger en intresseanmälan här om någon behöver en rumskamrat/någon att dela lägenhet med?

Funderar på att börja vid årsskiftet 2011/12, alternativt nu till Hösten 2011, så hör av er!


RE: Santa Monica, Intresseanmälan för Boende
2011-03-08 09:57   ett intresse

Hej Erik !

Jessica heter jag ! Bor i lilla skåneland och har nyligen fyllt 21.
Jag har också funderat på att studera i Santa Monica fast nu till hösten iaf.
Har du sökt och börjat leta efter boende eller du kanske inte har kommit så långt?

Mvh Jessica


RE: Santa Monica, Intresseanmälan för Boende
2011-04-09 15:43   Signe

Hej Erik och Jessica!
Jag ska börja studera på Santa Monica College till hösten och letar också folk att bo med, intresserade?


RE: Santa Monica, Intresseanmälan för Boende
2011-05-06 00:06   Erik

Tja!

Ändrat mig och planerar att istället plugga redan till hösten, har haft kontakt med Kilroy Education som ska vara en bra förmedling.

Är ni fortfarande i behov av roomates så hör gärna av er så fort som möjligt, själv måste jag ha bestämt mig före den 13:e maj!

Kontakta mig gärna via mejlen erik.casimir@gmail.com

Mvh

Erik


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀