Santa Barbra /Santa Monica HT2012 - Forum

2011-06-27 17:53   ida
post

Hej alla! Jag funderar att åka ner till californien och plugga på antingen Santa Barbra eller Santa Monica nästa år när jag har gått ut gymnasiet!
men någon annan som funderar på att åka ner då också, och i så fall vilken skola??
Och någon som har varit där som kan säga lite fördelar/nackdelar hade de varit grymt! Och såklart den stora frågan, boendet. Jag vill dela lägehet med någon så skicka ett medelande bara så kan vi snacka lite om de! :)

så kom igen hör av er! ;) Ida93_h@hotmail.com


RE: Santa Barbra /Santa Monica HT2012
2011-07-10 21:40   ewe

Hej! Jag funderar precis som du på att åka ner till kalifornien HT -12. Har ett år kvar på gymnasiet nu, så det blir efter det :) Det är då främst Santa Barbara som intresserar mig. Vill också ha någon att dela lägenhet med, så man kanske kan fixa ihop ett gäng? Vore skönt att ha boendet fixat innan man åker så att man inte behöver känna sig superstressad över det där nere!

Äh, mejlar dig också :)


RE: Santa Barbra /Santa Monica HT2012
2011-07-12 12:23   ida

ah exakt, det låter som vi har tänkt samma :) men ah maila mig så kan vi ju prata mer om allt! :)


RE: Santa Barbra /Santa Monica HT2012
2011-07-21 15:02   Jackie

Hej Ida och Ewe!

jag planerar också att åka ner till Santa Barbara under ht 2012!

Mailar dig, Ida, så kanske vi tre kan fixa ihop ett boende! :D

Jackie


RE: Santa Barbra /Santa Monica HT2012
2011-08-26 10:04   Natalie

Hej tjejer!

Precis som ni är jag ganska sugen på att åka och plugga, antingen Santa Barbara eller Santa Monica efter studenten, till ht 2012! :) Hade varit grymt kul att lära känna några som ska dit, och självklart för att hitta ett boende med några. Jag hör av mig på mail :)


RE: Santa Barbra /Santa Monica HT2012
2011-08-26 23:32   Eliza

Hej tjejer!
Hör gärna av er om ni skulle vilja ha lite kostnadsfri rådgivning. Är själv fd. student vid Santa Barbara City College och jobbar numera med att hjälpa andra i just er situation. Kanske kan jag hjälpa er med lite tips och råd. Kolla gärna min hemsida också: www.asrus-international.com

Trevlig helg!


RE: Santa Barbra /Santa Monica HT2012
2011-08-28 15:24   Jennifer

Hej!
Jag ska ansöka till santa monica college till hösten 2012. Ni hittar mig på facebook via min mail jennipher.nordberg@hotmail.com

skicka gärna mail där så vi kan prata vidare!


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀