Santa Barbara City College - Forum

2009-03-26 06:40   Sarah
Jag pluggar just nu min andra termin på Santa Barbara City College. Om du ska hit eller funderar på det och har frågor kan du alltid maila mig på sarah_gustavsson@hotmail.com Jag hjälper gärna till! Annars kan du alltid ta dig en titt i min blogg från livet här www.sarahgustavsson.blogspot.com

RE: Santa Barbara City College
2009-11-13 17:40   madeleine
Hej jag är en tjej på 20 år som vill läsa i usa nästa höst. Jag står mellan att läsa på santa monica eller santa barbera. Jag undrar om du är nöjd med ditt val ? Är det dyrt att leva i Santa barbera räcker csn? Bor du i isla vista är det är roligt ställe att bo på, är det mycket fest? Hur är människorna där är det mycket svenskar? Åker man ofta in till LA finns det några clubar i santa barbera är utelivet roligt. Tack för svar

RE: Santa Barbara City College
2009-11-13 17:40   madeleine
Hej jag är en tjej på 20 år som vill läsa i usa nästa höst. Jag står mellan att läsa på santa monica eller santa barbera. Jag undrar om du är nöjd med ditt val ? Är det dyrt att leva i Santa barbera räcker csn? Bor du i isla vista är det är roligt ställe att bo på, är det mycket fest? Hur är människorna där är det mycket svenskar? Åker man ofta in till LA finns det några clubar i santa barbera är utelivet roligt. Tack för svar

RE: Santa Barbara City College
2009-11-16 09:24   Sarah
Maila mig istället för det är lättare, så svarar jag gärna på dina frågor. sarah_gustavsson@hotmail.com :)

RE: Santa Barbara City College
2011-01-22 19:33   Andreas

Hej! Jag har en rad frågor, så jag skickade en vänförfrågan till dig. Hoppas det går bra. :)
kawasaki_sxr@hotmail.com
Andreas


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀