RUMÄNIEN! Timisoara - Forum

2008-02-12 20:01   stefan
Heja! Va skoj att det är så många som är intresserade att läsa i Rumänien det verkar vara ett spännande land! Ska också söka ht-08 men funderar i första hand på utbildningen i Timisoara, främst för att staden verkar schysst och att det finns bra anslutningar till övriga europa. Någon som har gått där och känner till kvaliten på utbildningen?? Läste på valuemd.com att det skulle vara ett av de bästa ställena att läsa medicin på i Rumänien! Hör gärna av er ni som ska fara så kan vi hjälpas åt om det uppstår problem

RE: RUMÄNIEN! Timisoara
2008-02-19 19:09   Tobias
Tjena Stefan! Jo min pappas kollega har läst där i 3 år. De första tre i Cluj och de sista 3 i Timisoara. Han tyckte det vara bra att läsa där, men det var för ca 20 år sedan. Men tror inte direkt att det har blivit sämre. Jag tycker själv att det ser fint och trevligt ut där. Men vet du hur engelska testet fungerar och vet du vad det kostar? Adda mig på msn: dansken2002@hotmail.com eller emaila mig: tobias.neergaard.r@gmail.com MVH Tobias

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀