Rumänien - Cluj frågor - Forum

2008-07-17 09:55   A. Rohlin
Tjenna, Anders Rohlin här igen. Ah då va man fundersam igen ;) Tiden rullar och halva Juli har passerat. Undrar bara, om det är någon som vet när "nästa steg" kommer. Vi ska ju lixom börja hela utbildningen om 2 månader och man vet fortfarande inte något om lägenheterna man skulle bli tilldelad, samt hur man på bästa sätt tar sig från som jag då, Göteborg till Cluj. Någon som har koll på det? Man har ju fått besked vilka linjer man kommit in på här i Sverige och klart man vill bli läkare i Cluj, men man vill ju ha lite info. Ah, är det någon som vet någonting nytt alls så svara gärna eller maila mig till matchoo_1@hotmail.com. Ha de !!

RE: Rumänien - Cluj frågor
2008-07-21 09:11   thomas
Det har lagts upp ett dokument på engelska på skolans sida, står att listorna øver dom som kommer in slæpps 31 juli, sen en eventuell omgång till med intag om det finns plats kvar som man kan søka, resultaten av den slæpps 18 september. Lænken hær: www.umfcluj.ro/anexa_A_en.html Antar att dom samtidigt skickar hem paket med allt man behøver då. Papper osv. Ser ut som det iaf ær nånting som rør sig :)

RE: Rumänien - Cluj frågor
2008-07-21 12:49   Dr Acula
Tja... Du har ju sökt via Plugga Medicin... dom ska lösa allt sådant till dig... du kommer no inte få veta så mycket om lägenheterna innan du börjar... så var de för de som sökte via plugga förra året.... Från Götet så drar du typ Wizzair till Budapest o sen buss därifrån till Cluj... När tiden kommer så kommer plugga att kontakta er, o säga typ vilket datum dom tycker ni ska dra ner... och då kommer dom boka in då många på samma buss, som åker samma datum till Budapest.. så blir de då en vanlig stor buss, där alla åker med, svenskarna alltså.... Dom har ju utlovat "transport från Budapest till Cluj"... så... Försök prata med dom istället... Ja vet att ni som sökt via dom, försöker få tag i dom, o dom vägrar svara... inget o göra åt.. men men.. Dom är *************....!!! Lycka till ;) Hade gött /// Viktor

RE: Rumänien - Cluj frågor
2008-08-06 10:27   Raz//
Hejsan! Har samma "problem" det är snålt med svar från pluggamedicin. Har försökt kontakta dem i över två veckor nu utan svar, sedan så har dem inget nummer man kan nå dem på, inget som fungerar iallafall. hade tänkt göra arbetet själv nu, dvs. söka till universitetet fastän jag har ingen aning hur man går till väga. Det vore otroligt snällt om någon kunde hjälpa mig en bit på vägen, antingen svar här eller på mailet. Läste att före den 15 september sker det sista urvalet och svar får man inte förrän 18 Sep, vill göra detta så snabbt som möjligt, please please please nån...have a lil mercy :(

RE: Rumänien - Cluj frågor
2008-08-15 10:59   Dr Acula
Tja... Raz: Gå in här istället så kan du läsa om allt du behöver.. " www.studentum.se/forum/viewPost.aspx?PostID=8377 " Hade gött /// Viktor

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀