Roommate SMC HT 2013 - Forum

2012-12-06 12:27   Cassi
Hej! Jag väntar just nu på antagningsbesked från SMC för höstterminen 2013, och planen är att stanna minst 2 år i USA! Jag har haft kontakt med två tjejer ett litet tag nu, och det är bestämt att vi tre ska bo tillsammans. Ingen av oss kände varann sen innan, men efter att ha pratat i ca 2 månader känns det som om vi varit kompisar hela livet! Men nu är det så att vi gärna vill ha en fjärde roommate! Alla tre kommer vara 19 år när vi flyttar, och ser helst att den fjärde också ska vara i samma ålder. Två av oss ska plugga Theatre Arts, och en ska plugga Fashion Merchandising, så det skulle vara perfekt om vi hittade en till som ska plugga Fashion! Ett krav är att du också ska plugga i två år, pga lägenhetskontrakt, hyra osv. Ifall du känner dig träffad, eller bara vill snacka med någon och tagga inför nästa år, hör av dig till mig på cazzi_94@hotmail.com!

RE: Roommate SMC HT 2013
2012-12-11 02:44   marilene
Jag såg här på forumet att det var många som ska läsa på SMC. Därför beslöt jag mig för att skapa en grupp på googleplus där vi kan diskutera hitta resekamrater samt kanske nån att dela lägenhet med. Tänkte att det var lättare så här. Gruppen heter Santa Monica College 2013 https://plus.google.com/u/0/communities/114245855297208060163

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀