RE: Medicin böcker- Till Cluj Napoca. - Forum

2008-08-07 11:13   Fred
Till ministeriet för humanitära frågor Svensk hälsningar och god efter Angående hjälpa mig att få ett bidrag från dig och Altkrom mig svag av att få bidrag till studier och arbete Jag kan räkna mig själv i ert land när jag hörde det var det första landet i världen när det gäller jämställdhet och mänskliga rättigheter så jag lämna in min begäran till er och be Edco hänsyn till de önskemål om en humanitär hand i första klass Jag är en sudanesiska och Sudan Ezhaan du vet mer än mig och det förhållande till det område där din Istia person oreglerat studera eller få jobb i Sudan bit av privata företag till regeringen i Anhammlokh Jag Moled uppdrag av ön från byn kallas Al-Sudairy har tecknat en orättvisa till denna stat från alla sudanesiska regeringar sedan Aeugdtalim hälsa, arbete och jag arbetade och jag studera samtidigt, även fick ett diplom I det system för ekonomisk redovisning och kunde inte slutföras studier i förhållande till de fysiska förhållandena är svåra och Manalsudan godkänt migration till staten reste till Förenade arabemiraten staden Dubai i Altiouammelt i de svåraste arbetet meddelat oss att man Mahaan söker arbete och kommer att skickas till vårt land under de tre Shahurola Jag vill återvända till Sudan och svåra familjeförhållanden, tillgång till arbeta hårdare Hjälp mig Alialehiah Angzo personliga avvikelse från den svaga hjälpt mig att gå till mark av mänskligheten jag vill leva människor With the salvation of thanks to you OBS Besvara snabb snabb Sökande :ALI ELTAYB OMER ELTAHIR E-mail: alilows@hotmail.com E-mail: alilows@yahoo.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀