Pugga Medicin i Danmark! - Forum

2010-11-17 16:23   Erik

Hej alla!

Jag är kanonintresserad av att läsa till läkare i Danmark, så ja tänkte höra om det finns andra som har erfarenheter av det, kanske om de finns andra som skall söka in nu 2011! Hade vart jätteroligt att höra folks tankar!

Sen om det är någon som har bra koll på hur man går tillväga med ansökan, så hade jag varit väldigt tacksam för vägledning :) Har kollat upp en del, fast kan inte riktigt klura ut hur man gör!

Med vänliga hälsningar Erik


RE: Pugga Medicin i Danmark!
2010-11-17 18:04   Arazoo

Hej
Arazoo heter jag och jag har också funderat på att plugga utomlands för jag har inte chans att komma in här. Jag har sökt en hel del men kommer ingen vart jag heller, men har du försökt prata med din studievägledare?Jag har tagit kontakt med min SYO som inte kunnat vägleda mig men föreslog att jag skulle på sacomässan och fråga där hur man kan gå till väga.
Om du lyckas få tag på information,va snäll och hör av dig för jag vill också söka nu till hösten 2011
Arazoo


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀