Psykolog utomlands - Forum

2008-02-04 01:46   Frank
Någon som vilka universitet utomlands som erbjuder en psykologutbildning på engelska och som ger möjligheten till psykolog legitimation i Sverige? Man måste ha möjlighet att läsa i fem år för att få en Master of Arts i Psykologi tror jag för att kunna få bli legitimerad psykolog i Sverige. Och utbildningen skall inte skilja sig särskilt mycket från den svenska tror jag är kraven. Någon mer som är intresserad av att söka till någon psykologutbildning utomlands, maila mig isåfall belfort@spray.se Vänliga hälsningar Frank

RE: Psykolog utomlands
2008-02-04 15:13   Andreas
Hej. I am pretty sure you can study psychology in English in Budapest - can´t remember the name of the university. Try studyhungary.hu Andreas

RE: Psykolog utomlands
2008-02-04 15:23   Andreas
Hej. Eotvos Lorand university in Budapest has an English Progamme in Psychology. Try studyhungary.hu

RE: Psykolog utomlands
2011-02-02 16:37   smanuelrojas@gmail.com

Hej.

Kollat ganska mycket på den skolan i Ungern. har du kommit in där? Skulle du kunna undvara lite info ang skolan?

Tack på förhand all info som jag kan få.

Manuel


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀