Polen nästa höst? -07 - Forum

2006-10-24 19:06   Martina
Hejsan! Jag går sista året på naturprogrammet och ska söka läkarutbildningen i Szezczin, Polen till nästa höst -07. Jag är jätte nyfiken på den här internationella skolan! så jag undrar lite, om det är svårt att komma in? krävs det TOPPENBETYG för att komma in isåfall? och hur går det till med CSN, om man skulle vilja ta lån och sådär? söker även någon att kanske kunna dela lägenhet med, alltid kul att plugga tillsammans med någon :) /MVH martina

Ang: Polen nästa höst? -07
2006-10-29 21:24   jj
tjena.... tänkte bara höra om du har någon msn eller så, därför jag ska också söka till Szezcin nästa år.... //johan

Ang: Polen nästa höst? -07
2006-10-30 21:32   Joseph
Jag tänker också söka till polen nästa år. Men jag vill bara fråga er, varför ni just valde att söka till Szezcin?

Ang: Polen nästa höst? -07
2006-11-17 19:49   Don gee
Jag går också sista året på NV-programmet. Ska börja plugga till läkare i polen nästa år. Frågan är den, varför har du valt just den staden? Jag kommer att studera i Krakow tillsammans med en annan vän, & vi har bekanta som studerat där & höjer staden & universiteten till skyarna. Krakow är Polens motsvarighet till lund d.v.s. studentstad nr 1.

Ang: Polen nästa höst? -07
2006-11-20 16:46   sandy
hej!, jag ska också söka till dit till hösten 07, har du någon msn så att vi kan prata mera ? är också intresserad av att lära känna någon som ska dit. vorre jätte kul =)

Ang: Polen nästa höst? -07
2006-11-20 23:51   Sandy
Hej! Jag ska också söka till Szczecin till hösten 07! adda mig på msn sandy_andersson@hotmail.com så kan vi prata mer om det där. MVH Sandy

Ang: Polen nästa höst? -07
2006-11-28 14:42   Sofia
Jag är också sugen på Polen till nästa höst, men vet inte vilken skola som är bäst osv. Om någonsom läser det här också har funderingar eller vill diskutera går de bra att adda mig på kanelbulle3000@hotmail.com /Sofia

Ang: Polen nästa höst? -07
2006-12-05 23:02   Marina
hallå! jag ska också söka till POLEN! (läkarutbildningen alltså) det lutar år Szchezin men har inte riktigt bestämt mig ännu.. letar dessutom efter en kompis att eventuellt dela boende med (hyra själv),det vore mkt softare än att bo i campus. har läst på nätet en del om de olika utbildningarna och det verkar som att det inte är till alla man behöver skriva kunskapsprov på engelska. är det någon som har koll,plz? skriva gärna till ms_jovi5@hotmail.com Marina

Ang: Polen nästa höst? -07
2006-12-07 13:26   IH
Hejsan, Jag är också intresserad av att plugga i Polen, men är inte helt säker vart, har hört att Medical University of Warsawa är en bra skola, eventuellt söker jag dit. Jag undrar hur gamla ni är?, själv är jag en tjej som är 18 år gammal. Visst åker jag till Polen för att bli läkare men det är viktigt för mig att ha roligt också, för man ska ändå bo där minst 6 år. Det skulle vara roligt att komma i kontakt med någon el några som är intresserade av att söka dit till 2007 ht, I så fall är det bara att adda mig på; Idil_salem@hotmail.com

Ang: Polen nästa höst? -07
2006-12-29 21:35   Morten
om det er noen som har lyst til å fortelle noe om hvordan det er å studere Medisin i Polen, er veldig nyfiken på hvor lett det er å komme inn, opptaksprøver og slike ting. msn: marthinsen_morten@hotmail.com

Ang: Polen nästa höst? -07
2007-01-04 20:26   Rebecca
Hej! Jag undrar hur du har sökt till Krakow..Har letat överallt och vill också söka dit för jag har hört så mycket bra om den staden. Maila mig gärna på: becci31@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀