Plugga utomlands! - Forum

2006-03-13 23:36   arash
Hej! Vi är två killar, Arash och Mikael, som funderar på att plugga till läkare utomlands, eftersom det är omöjligt att plugga till det i Sverige vare sig man har 20.0 eller inte :) Vi har kollat upp Danmark och en del utav Polen. Vårat mål är att kolla upp alla länder i EU ända tills vi har hittat det bästa landet att plugga i. Detta tar förstås en hel del tid. Därför söker vi nu fler som är sugna på att plugga utomlands. Det som vi då försöker göra är att hitta ett land där alla i gruppen blir antagna och sedan åka dit tillsammans. Kom ihåg! Ju fler vi är, desto större är sannolikheten att vi lyckas. Om ni har några frågor är det bara att ställa dem. arash_torabi@hotmail.com

Ang: Plugga utomlands!
2006-03-16 16:43   Haidar Mir Ali
hej mitt namn ar Haidar mir ali och jag pluggar till lakare 3 aret i saint petersburg pa engleska. sjalv haller jag pa att leta efter stipendier men tankte passa pa och svar pa era fragor. Det ar inte mycket jag vet om studier i polen men ar ganska insat i studier i S-petersburg eftersom jag pluggar har och har sedan 1 ar varvat studenter fran sverige hit. jag kan lova er att ni kommer om ni har ett kompliterat gymnasie betyg (NV) att bli antagna men sedan galler det att plugga hart for att vara kvar.. det finns ett rad universiteter att valja pa och alla ar godkanda av CSN och lakarforbundet. Ett annat pluss har ar att priserna ar mycket billigare har gemfort med andra lander bade for universitet och kost, logi om ni vill veta mer ar ni valkomna att ringa mig pa +79052056061 eller+78123461967

Ang: Plugga utomlands!
2006-03-16 20:48   Fundersam