Plugga till läkare i Debrecen - Forum

2009-11-02 16:29   L
Hejsan! Jag är väldigt intresserad av att plugga i Debrecen på läkarutbildningen. Undrar om det är någon som redan går där och kan berätta om utbildningen, hur det är att bo där, om csn räcker m.m Tänkt söka till HT10. Hur är antagningsproven? Är jättetacksam om någon kunde svara på mina frågor Tack på förhand

RE: Plugga till läkare i Debrecen
2009-11-21 13:31   k
Hej. Min brorsa laste dar men han trivdes inte sa bra dar sa han bytte universitet. det har ar min msn hor av dig om du har nan fragor: kristian2010@hotmail.co.uk

RE: Plugga till läkare i Debrecen
2010-04-16 18:10   Erika
Hej! Jag kan hjälpa med boendet.Jag har en lägenhet på 58kvm,med 2 rumm,som helt möblerat,köket fult utrustad med allt(allt finns som du behöver).Lägenheten ligger nära till Universitetet.Jag kan skicka bilder vid intresse senare.Jag är ungersk,men jobbar här i Sverige.Månadshyra 6000SeK med inkl allt. M.V.H Erika

RE: Plugga till läkare i Debrecen
2010-04-20 09:48   Moa
hej k, vilket uni. bytte din bror till?nån annan i ungern lr?för jag är oxå intresserad av att plugga medicin. tänker då främst på budapest(shemmelweis) eller debrecen.

RE: Plugga till läkare i Debrecen
2010-04-30 17:34   k
hej moa han bytte till rumanien adda mig sa kan vi byta vara fragor gallande studier kristian2010@hotmail.co.uk

RE: Plugga till läkare i Debrecen
2010-07-20 23:36   moa

hej erika.
Jag har kommit in till debecen till hösten 2010 och behver fixa boende nu. jag är intresserd av lägenheten ddu har ..kan du skick några bilder till migg på bristi_b@hotmail.com.

//Moa


RE: Plugga till läkare i Debrecen
2010-07-26 13:31   Erika

Hej!
Jag har skickat flera e-mailer för dig,men inget svar.Om du är intresserad fortfarande efter lägenheten,mitt tel nummer: 0705472791
Erika


RE: Plugga till läkare i Debrecen
2013-04-22 17:02   emma

Hej!

Jag har tänkt att göra intagningsprovet för tandläkarlinjen nu den 14 juni 2013. Om det är någon som har gjort 2013 intagningsprov för University of Debrecen (tandläkare,läkare, farmaceut) skulle jag vara evigt tacksam om ni ville dela med er!! Ni kanske känner någon som har gjort det eller ska göra det i maj månad? Hör gärna av er till mig!!

MVH Emma


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀