plugga i wroclaw - Forum

2006-05-16 21:29   Jasmin
Hej, jag ska börja plugga i Wroclaw till hösten, om det finns fler än jag som ska dit? Det hade varit jättekul att stämma av med några saker och träffas innan. Min mail/msn är livon_jasmin@hotmail.com

Ang: plugga i wroclaw
2006-05-29 15:11   Alex
Hej! Jag och min flickvän Maria har sökt läkarutbildningen i Wroclaw. Vi har precis skickat in ansökningarna. Hur lång tid det tog för dig innan du fick besked? Mvh Alex

Ang: plugga i wroclaw
2006-06-12 17:04   Jasmin
Jag ringde Jedlinska och frågade om jag kommit in å hon sa ja, jag har inte fått något svar ifrån universitet ännu...

Ang: plugga i wroclaw
2006-06-13 00:18   Kawa
Jag o en kompis har sökt in till wroclaw så förhoppningsvis kommer båda in! Måste bara skicka slutbetyg och översättning av slutbetyg. Mvh Kawa K_bocani@hotmail.com

Ang: plugga i wroclaw
2006-06-27 12:12   Sofia Andersson
Jag fick besked igår att jag kommit in och ska börja läsa i Wroclaw till läkare nu i höst. Ni kan nå mig på min mail: fia_1502@hotmail.com

Ang: plugga i wroclaw
2006-07-20 12:19   Stina
Hej! Jag har kommit in på läkarutbildningen i Wroclaw och vill gärna komma i kontakt med andra som ska dit! stinahogmo@hotmail.com /Stina

Ang: plugga i wroclaw
2006-07-20 20:32   Johan
johan@bilir.nu adda för kontakt innan studier i Wroclaw... Kan va trevligt o veta vilka som sticker ner....

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀