Ofullständiga betyg? - Kris hjälp tack! - Forum

2006-09-12 19:24   DR
Hej! Jag tror att jag har upptäckt ett stort problem. Jag ska söka till alla möjliga universitet nu i vintern/våren, jag ska söka till universitet i polen, tjeckien, ungern och slovakien. Problemet är att jag går i 3:an nu så jag kommer inte ha mina slutbetyg innan deras inlämnings dead line. Vad ska jag göra? Kan man skicka de senaste betygen för att sedan komplettera med de jag får vid studenten så fort som möjligt? Går dom med på det? Jag e nästan lite tårögd för jag vill inte "missa" ett år på grund av en dum detalj så SNÄLLA kan någon som vet nåt om detta skriva till mig? Tack på förhand DR

Ang: Ofullständiga betyg? - Kris hjälp tack!
2006-09-12 21:47   jj
DR - det är nog inga problem, det är nog antagligen bara att komplettera betygen när du har pluggat klart på gymnasiet.....

Ang: Ofullständiga betyg? - Kris hjälp tack!
2006-09-13 00:24   at
Hejsan, du kan lämna in det du har och resten lite senare,

Ang: Ofullständiga betyg? - Kris hjälp tack!
2006-10-09 23:30   Natalia
Det ska inte vara några problem med att skicka in slutbetygen senare. Jag gjorde detta när jag sökte in. Alla dina papper arkiveras och när du får de sista betygen så skickar du in dem också. Lycka till! MVH från en läkarstuderande på första året i Polen

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀