nån som studerar eller ska studera till veterinär i polen?? - Forum

2009-01-17 13:55   cissi
Jag skulle vara jätte tacksam om någon som studerar i Warsawa i polen till veterinär på den engelska utbildningen kunde berätta lite om hur det är att studera där? har kollat igenom gamla inlägg men vill veta mer hur utbildning är än om antagningsprovet, skulle vara jätte tacksam om någon kunde skriva sin mailadress här eller maila mig på: cissi9107@hotmail.com. Jag går själv el i tvåan på gymnasiet, tänkte jobba efter gymnasiet och spara ihop pengar medan jag pluggar in kurserna i biologi och kemi. Klara jag mig på bara biologi och kemi eller kommer det matte och fysik i utbildningen som blir svår att klara av utan ha gått en naturvetenskaplig linje? skulle vara otroligt tacksam för svar! :)

RE: nån som studerar eller ska studera till veterinär i polen??
2009-02-15 22:24   Suzanna Göthberg
Hej Cissi, jag ska börja den engelska vet utbildningen i höst i warszawa. Du kan ju alltid ta min mail och höra av dig senare i höst när jag börjat så kan jag kanske hjälpa dig då.... suzanna.gothberg@hotmail.com Lycka till mvh Suzanna

RE: nån som studerar eller ska studera till veterinär i polen??
2009-02-16 17:09   cissi
Tack så mycket! det ska jag verkligen göra, jag mailar dig i höst och frågar lite hur det är =)

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀