några här som ska till warzawa???????? - Forum

2006-07-12 12:13   fardin
hejsan.... undrar om det är några fler härifrån som ska till warzawa och plugga till läkare. vore kul o veta, vilka som blir ens klasskamrater...:)

Ang: några här som ska till warzawa????????
2006-10-06 14:52   Sofia Hjelte
Hej! Läste precis ditt inlägg och förstod att du antagligen nu befinner dig i Warszawa för läkarstudier. Jag är frilansjournalist och ska snart till Warszawa för att skriva om svenskar som väljer att plugga till läkare där. Jag är därför intresserad av att komam i kontakt med svenska läkarstudenter. Jag skulle verkligen uppskatta om du ville maila mig. /Sofia

Ang: några här som ska till warzawa????????
2006-10-06 15:16   ff
hej sofia... jag befinner mig i warszawa nu, och du är välkommen til mig när du är här i warszawa, det finns en del studenter från sverige som går i min klass. min email är fardin1982@hotmail.com mvh fardin

RE: några här som ska till warzawa????????
2011-03-28 23:46   Hej

hej fardin va bra. ja e i krakow just nu, sa de blir jatte kul om du kunde ringa upp mig, eftersom vi aker pa torsdag till Sverige, sa hoppas att du ska kunna kontakta mig sa snart sa mojligt.

basta halsningar Sofia

obs; de e mitt polska nummer ( 0048 507787843)


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀