Någon som ska studera på San Diego State University i CA? - Forum

2008-11-11 18:51   Ulrika
Hej! Om det är någon som ska studera vid SDSU under vt 2009 kan ni gärna höra av er...ska också dit och letar nu bl.a. boende. Kanske någon som kan tipsa om något?

RE: Någon som ska studera på San Diego State University i CA?
2008-11-24 21:30   Nathalie
Hej! Spännande! Jag ska också läsa vid SDSU, och börjar nu i januari. Är du klar med allt fixande? Vart ska du bo?

RE: Någon som ska studera på San Diego State University i CA?
2008-11-26 14:05   Ulrika
Hej! Jag har fixat boende, ska bo vid Pacific Beach. Du då? Vore kul att hålla kontakten! Har du någon mailadress?

RE: Någon som ska studera på San Diego State University i CA?
2008-11-27 19:43   Nathalie
Ja, absolut! Maila gärna! nathaliesahlin@hotmail.com

RE: Någon som ska studera på San Diego State University i CA?
2008-12-15 06:57   Johanna
hejsan! Jag sökte runt lite nu och hittade denna sidan. Jag pluggar på SDSU just nu och ska stanna ett halvår till. Så har ni frågor eller nått så får ni görna höra av er :) niclasdottter@hotmail.com

RE: Någon som ska studera på San Diego State University i CA?
2009-01-04 01:04   Boende
Hej Vi är tre svenkar, två tjejer och en kille som pluggar och bor i San Diego nu. Vi har ett rum ledigt och undrar därför om det är nån som behöver boende under vårterminen. Vi bor på ett lägenhets complex, the promenade, och det tar 10min till SDSU med trollyn. Hör gärna av er om någon är intresserad. Idil_88@hotmail.com

RE: Någon som ska studera på San Diego State University i CA?
2009-01-11 14:45   Jean Pierre
Hej ! Tänkte kolla om ni hade sökt in via IBS eller annan form av hjälp till ''study-abroad'', om ni gjorde det. Gick det smitidigt till?Vad hade ni för betyg m.m? Tänkte nämligen söka in till SDSU jag med och har kollat runt lite ser riktigt intressant ut , ni som är där nu trivs ni?

RE: Någon som ska studera på San Diego State University i CA?
2009-01-29 23:33   asamaria