Någon som funderar på SMS HT 2010 eller redan är där? - Forum

2010-01-11 22:25   Neila
post hallå! Jag är i full gång med att söka in till SMC till HT -10, har tänkt plugga fashion design/mechandising. Vore grymt om det är någon annan som också tänkt flytta dit till den terminen? har förstått att det är klokast att försöka hitta boende på egen hand tillsammans med andra ist för att få hjälp genom skolan el en organisation då det brukar bli betydligt mkt dyrare än det behöver vara. Någon som pluggar den linjen för tillfället och kan berätta lite hur det är? Någon kanske till och med vet med sig att ni kommer ha en vrå över för en till person i augusti? =)

RE: Någon som funderar på SMS HT 2010 eller redan är där?
2010-01-14 15:01   Lisa
hej! jag ska söka in till SMC Ht 2010 och kommer att läsa psykologi och delar gärna boende tänkte ta en teater kurs samtidigt också bara för skojs skull kram Lisa

RE: Någon som funderar på SMS HT 2010 eller redan är där?
2010-03-30 22:39   Emma
post Hej! Mitt namn är Emma Mårtensson, jag blir 19 i år och kommer från Jönköping. Jag ska börja på Santa Monica College till hösten och tänkte kolla om det var någon mer som ska det? skulle vara kul att få lite kontakt och kanske dela boende. Hör av er isåfall! emma.martensson@live.se kram Emma

RE: Någon som funderar på SMS HT 2010 eller redan är där?
2010-03-30 22:39   Emma
post Hej! Mitt namn är Emma Mårtensson, jag blir 19 i år och kommer från Jönköping. Jag ska börja på Santa Monica College till hösten och tänkte kolla om det var någon mer som ska det? skulle vara kul att få lite kontakt och kanske dela boende. Hör av er isåfall! emma.martensson@live.se kram Emma

RE: Någon som funderar på SMS HT 2010 eller redan är där?
2010-04-05 09:58   louise
post Hej Jag heter Louise och bor en bit utanför Göteborg. Till hösten ska jag också plugga i SMC, har precis blivit godkänd av skolan. Det vore jätteroligt om man kunde vara med och dela en lägenhet eller nått. Jag känner nämligen ingen när jag åker ner så det vore skönt att ha kontakt med några. Hör gärna av er: louisesjogren_91@hotmail.com Facebook: Louise Sjögren

RE: Någon som funderar på SMS HT 2010 eller redan är där?
2011-02-16 01:09   SMC

VI är 2 killar och 1 tjej från 20-25 års åldern som ska åka till L.A och plugga i SMC till HT2011. VI letar efter 2 personer till som skulle kunna tänka sig att bo med oss i förhoppningsvis ett stort hus och så ska vi förmodligen skaffa oss en bil också.Jag (Rupert aka kingstone macday) har varit i SMC innan och pluggat så jag vet att allt blir mycket billigare ju fler man är, för lägenhets priserna är riktigt höga i centrala Santa Monica.

För visad intresse så kontakta oss gärna via facebook ( Kingstone Macday, Robertino Alegria Martorell ).Annars kan ni även skicka ett mail till oss RupertVP@hotmail.se , RobertinoAM@gmail.com


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀