någon som blivit antagen till läkarprogr i Targu-mures - Forum

2009-09-05 19:20   LL
Hej! är det nån som ska till Targu-Mures?? Hör gärna av er, vore kul o få kontakt med nån el några innan man åker. Är det nån som kan ge råd om hur man gå tillväga när det gäller anskaffning av bostad, vore så jääääättte tacksam!!!!! tacksam för svar MVH

RE: någon som blivit antagen till läkarprogr i Targu-mures
2009-09-08 02:28   Y.C
Tja LL! Har du fått Letter of acceptance från ministriet? Jag ska dra dit och studera men väntar fortfarande på det pappret. Adda mig på msn så kan vi snacka mer! Chninou_88@hotmail.com

RE: någon som blivit antagen till läkarprogr i Targu-mures
2009-09-08 21:21   LL
Hej! Nej jag har inte heller fått det, väntar också på det pappret. Jag har addat dig på msn MVH

RE: någon som blivit antagen till läkarprogr i Targu-mures
2009-09-10 17:26   BK
Hej! Jag har också sökt till tirgu kures men inte fått svar, skulle vara kul och prata lite med de som skall dit. Får man adda er Chninou_88@hotmail.com?? mvh

RE: någon som blivit antagen till läkarprogr i Targu-mures
2009-09-12 15:30   Y.C
Jaa det är bara att adda =) Mvh

RE: någon som blivit antagen till läkarprogr i Targu-mures
2009-09-13 13:52   David
Hey! Jag ska dit ner och studera. Har fått svar från skolan och utbildningsministeriet. Väntar bara på letter of acceptance. Lägg till mig på msn om du vill snacka, david.lundin@kungsille.se /David

RE: någon som blivit antagen till läkarprogr i Targu-mures
2009-09-14 05:10   faysal
Jag och mina vänner har också sökt till Targu Mures och har fått antagningsbeviset, vi fick det för en vecka sen. Har ni inte fått ännu kanske ni inte kommit in. Mitt råd vore att åka ner så snabbt som möjligt och ordna allt alternativt ringa till universitetet men tror inte sekreteraren vet mycket därför tror jag att åka till rumänien, möta rektor och fixa allt på plats är det bästa.

RE: någon som blivit antagen till läkarprogr i Targu-mures
2009-09-14 09:55   LL
Hej David! Jag har addat dig på msn MVH

RE: någon som blivit antagen till läkarprogr i Targu-mures
2009-09-19 17:58   B.K.
Hej! Jag har kommit in i Tirgu Mures, och har tänkt och flyga dit veckan som kommer (28/9 ell 29/9). Har någon kommit in i Tirgu Mures och som har planer på att flyga dit snart får ni gärna höra av er?? Mvh

RE: någon som blivit antagen till läkarprogr i Targu-mures
2009-10-08 14:15   Wahida
Hej, kan ni som har sökt till Targu mures ge lite information om hur man ska gå vidare för att söka dit... ps va ska man ha i snitt för att komma in? mvh

RE: någon som blivit antagen till läkarprogr i Targu-mures
2009-11-21 14:03   k
Hej. Jag tankte soka till lakarlinjen i rumanien for hostterminen 2010 och jag skulle garna vilja komma i kontakt med folk som tanker ocksa soka till rumanien till hosten. Vi kan byta fragor och funderingar, det ar inte sa kul att aka till ett frammande land ensam. Adda mig garna, msn: kristian2010@hotmail.co.uk

RE: någon som blivit antagen till läkarprogr i Targu-mures
2010-04-29 00:46   K
hej wahida, har du fått info om ansökning till Tirgu mures eller ej,

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀