Någon mer som tänkt söka in till San Diego till hösten? - Forum

2014-01-15 13:42   S

Jag är en tjej på 23 år som tänkt att söka in till San Diego State University nu till hösten. Planerar att stanna en termin och läsa fristående kurser. Tänkte kolla ifall det är någon annan som har samma planer? Hade varit kul att ha någon/några att dela boende med :-).


RE: Någon mer som tänkt söka in till San Diego till hösten?
2014-01-24 14:42   Felicia

Hej! Jag har tänkt att söka något i San Diego också, men vet inte hur man går tillväga hehe. Har du sökt? Hur gjorde du? Har du kommit in? Jag delar gärna boende!


RE: Någon mer som tänkt söka in till San Diego till hösten?
2014-02-17 10:06   Emelie

Hej! Är med sugen på att studera i San diego. Har exakt samma frågor som du...


RE: Någon mer som tänkt söka in till San Diego till hösten?
2014-02-17 17:25   Kristoffer Grahn

Om du ar intresserad av att studera pa universitet i Chicago sa kan jag hjalpa dig med stipendium, ansokan till skolan, CSN-lan och visum, gratis! :) Hor i sa fall av dig till kgranhn@northpark.edu MVH, Kristoffer Grahn


RE: Någon mer som tänkt söka in till San Diego till hösten?
2014-02-24 16:53   S

Hej! Jag har helt missat att jag fått svar här :-). Men vad kul att det finns fler som vill! Jag har inte sökt in än men hade tänkt och göra det snart. Tänkte söka via studin.se och sista ansökningsdatum är visst den 1 mars. Har kollat på deras ansökningsblanketter och jag förstår inte riktigt hur jag ska fylla i dem...Så jag ska maila dem och fråga så att det blir rätt.

Har ni också tänkt läsa fristående kurser? Ni får gärna maila mig på sawe01@hotmail.com så kan vi snacka mer där :).


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀