Medicinstudier i Lublin, Polen - Forum

2006-01-22 20:23   medicinstuderande
Vi ar tva tjejer som studerar medicin i lublin, polen. Verkar inte som om sa manga hort talas om mojligheten att studera har, sa vitt vi vet ar det nagot billigare an ovriga universitet i polen. Inga intradesprov gors. Lublin ar en valdigt mysig stad med ca 90 000 studenter. Hoppas vi syns har till nasta ar! Ar det ngn som har nagra fragor far ni garna hora av er! medlublin@hotmail.com

Ang: Medicinstudier i Lublin, Polen
2006-03-18 08:11   Ss
Hej! Om man åker till polen för at plugga till läkare får man sen jobba i sverige, har man alltså behörighet?? Sen undrar jag om man kan få plugga en del av studietiden i sverige?? Hur funkar antagningen??? Vad hade ni för betyg för att komma in??? Nyfiken....

RE: Medicinstudier i Lublin, Polen
2008-06-24 22:55   Miriam
Hej! Jag har tänkt studera till läkare i Lublin, kanske detta året. Jag undrar hur det är att plugga på engelska och om det är mycket som man måste kunna i förväg när det gäller det biologoska m.m. Är det väldigt jobbigt, har man mycket att göra och har man någon fritid alls. Är ni många i en klass? Jag känner till staden eftersom min mormor o morfar bor där och så kan jag polska så det lär det inte bli några problem med språket. Tack på förhand Med vänliga hälsningar Miriam

RE: Medicinstudier i Lublin, Polen
2008-06-28 21:35   Ehsaneo
Tja där! Jag har också sökt till lublin. Adda mig på ehsaneo@hotmail.com om du vill. vore roligt o utbyta lite tankar.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀