Medicinböcker för läkarutbildningen - Forum

2009-04-22 18:10   Rohlin
Hejsan, Har för längesedan skrivit samma sak men tar upp det igen. Jag hoppade på läkarutbildningen i Cluj Napoca förra året men hoppade av. Sökte via plugga medicin o köpte hela kittet med böcker som startpaket. Har därför det stora bokpaketet som behövs för studierna där nere och på många andra ställen. Men eftersom jag åkt hem har jag alla böcker i nyskick, vissa fortfarande inplastade. Har öppnat 2 böcker o kollat i dom men resten är inplastade och orörda. Betalade 3800 kr för detta paket om jag inte minns fel? Tror väl de kan stämma ;) Ni som nu planerat att börja behöver ju också detta bokpaket och därför kan ni nu köpa de av mig. Istället för 3800 kr kan ni få de för ah runt 2000. De är ju helt nya. Det enda är ju att frakten kostar några kronor eftersom de är rätt tunga om ni nu inte bor i Göteborg och kan hämta upp dom. Men som sagt. Vill ni ha böckerna till ett bra pris så adda mig så snackar vi om detta på msn. Priset är ej spikat. Kan komma överens om nått me frakt och allt. Gav bara ett ungefärligt pris typ ^^ Ha de super! matchoo_1@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀