medicin böcker - Forum

2005-07-18 15:02   student
Hej allihopa....en fråga till alla som ska läsa i gdansk och håller på att köpa böcker......vet nån varför www.drbook.org inte fungerar längre????? Tacksam för alla svar!!!

böcker
2005-07-19 15:03   Cicci
hej! jag undrar detsamma...jag har besökt sidan innan utan problem, men nu verkar den inte vara tillgänglig längre..Det börjar ju bli dags att köpa böcker nu känns det som.. Ska du vänta ett tag till och se? Jag har bara varit inne lite snabbt på sidan förrut, men du kanske vet om alla böcker som vi skulle ha isf går att köpa genom drbook. Vart har du tänkt att köpa böcker annars? Ser verkligen fram emot att åka ner... gjorde du intag i sthlm lr gbg??

böcker
2005-07-20 15:38   student
Hej...genom sidan kunde jag köpa alla böckerna jag behövde förutom en......grejen är att jag inte vill släpa med mig en massa böcker dit. Dem väntar på en därborta när man köper av dem plus att dem är billigare. Jag vet inte vad jag ska göra.....men jag vill vänta ett tag till. Jag ska maila dem och höra vad som händer, men om du får reda på nåt så dela gärna med dig :) Själv så gjorda jag provet i sthlm....

böcker
2005-07-21 13:13   pa
Hej...jag talade med jedlinski om hemsidan och han tror att de som sköter sidan ev har nån typ av avbrott....troligen semester, men att den borde fungera och komma igång så att vi blivande studenter kan köpa böcker av dem!!!!! Bra va!

Böcker
2005-08-08 12:07   Anya
Jag pratade med en kille som pluggade i Gdansk. Han sa att om han skulle ge mig nåt råd så var det att inte köpa så mkt böcker. ALLA köper böckerna. Han har lånat nästan alla böcker han använt, och det är ju en stor kostnad för studenter.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀